Pages

Total Pageviews

17 December 2011

Sekarang aku nak kata ko hipokrit.. aku tk.. heh!

Kita mmg tk suka org hipokrit.. kita kata org tu ckp tk serupa bikin,org ni sembang lebih,action tk ade.. kita kata org sana menipu ckp tk suka tp senyum senyum.. org ni pembelot blakang kutuk dpan muka manis.. heh! kita mmg tk suka org hipokrit sbb kita rasa kita tk hipokrit langsung! kita rasa kita jujur habiss! tulah silap kita agaknye.. kita suka tunding jari kat org.. kita cr salah org merata,smpai terselak selak kain org tu kita buat.. kalau bleh nak kata org tu tk betul.. pdahal kadang kdang kita pun sama.. kita kata kita tk suka pakai cntik cntik la,nak biase biase jeaa.. natural.. org jd artis kita kutuk blakang,kita kata org tu cr glamour.. tapi dpan dpan mintak sain.. heh! kita tk hipokrit,mcm org yg kita kata tu kan? heh! hipokritnye post ni.. yek.. heh lagi.. :3

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget