Pages

Total Pageviews

18 December 2011

Finally,kawan jugak yg dicari.. fffffffftt

Ni mcm biase biase kita dgr.. cinta yg trlampau hangat smpai hangitttt.. segalanya cintaaa.. MARVELOUS! sila tepuk tangan.. hr ni aku nk jd penipu.. sila maklum.. ni cite bl aku ade kekasih.. KEKASIH,bukan hnya tunang atau suami.. TETAPI kekasih.. biase ahhh kalau cite psal org lain,org kata ngumpat or mengata.. so,cite lahh pasal diri sndri.. cite ni aku punyaaaaa.. ya,tipu lg.. smbungan kt bawah ni pun stu pnipuan.. baca jika hnya rela ditipu.. wakakakakaka.. berbalik pada cite aku ade kekasih.. bukan calang calang kekasih tp ni yg jenis penyayang,jujur,baik ht,kacak bergaya,bnyak udit,ade srba serbi tutur lemah lmbut bl bcakap and lg stu ape dia,taff ahhh org kata.. wakakakaka.. oh! ade dia sbg kekasih ni buat aku tk pndang benda lain! rasa dunia ni mcm aku ngan dia yg punya.. org nak ckp apa pun lantakkan ahh! jnji aku bahagia.. setahun dua hdup disisi smemangnya bahagia,masa tu kwan kwan dah tkda makna.. segalanya diaaaaaaaaaaaaa! yeee,dia dah jd segalanya yg aku nak.. tp,biase ahh.. tkda benda yg kekal lama kat dunia ni kan? tp syg nya aku sdar hakikat tu bl sumanyaaa musnah.. bl ditinggalkan atas sbb aku sndri tk bape sureeee ah kan,mmg sakit ht.. nangis tk henti henti rasa cam slamanya nak mnyendiri,dia mmg tkda galang ganti.. tp dia dah pilih utk mati! mati dr dlm kmus hidup aku.. ape jeaa lg yg jd kpunyaan aku? aku tkda apa apa.. lbih lbih lg bahagia! pas suma nya jd duka,apa lg yg aku ada? finally,gi lari kt pangkuan kengkawan gak.. sooooooooo kalau sapa yg dah sedar awal awal tu bgus ahhh.. jgn nnt bru trhegeh hegeh nak ckp bodohnyaa aku! masa tu ape pun dah tk guna.. wakakakaakaka besttt entry nipu ni :DDDD

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget