Pages

Total Pageviews

02 February 2011

lumrah hidup

YESSSSS. lumrah hidup. ada jeaa hasad dengki sesama manusia. susah nak tengok orang lain happy sikit,ada jeaa busuk hati dia nak buat yang tak elok. aku dah penat dan dah malas amik tahu. sampai bila kau nak dengki ngan aku,aku pun tak tahu. takyah la pretending cam bgus sangat. tak semua orang suka dengan kita lahh wehh. indah khabar dari rupa. betul? ehh ntaa,aku maen cakap jeaa. haaa,manusia sekarang banyak yang HIPOKRIT. nak aku ulang? HIPOKRIT. mulut depan cakap lain,belakang cakap lain. ahhh aku malasss ahh melayan. kalau dilayan then masukkan ke hati memang nampak sangat mcam agas sikit ahh. nak kata matured,takda ahh sangat. ayat pun still tonggang tebalik lagi. nak kutuk orang pun kadang kadang tak reti. macam nak kena mintak tolong PRO yang ajar baru boleh A+ nak kutuk orang. ok aku dah mula menyanyahh. dah azan subuh dah ni,geti jeaa tido. sebap geram sangat lah ni aku malas nak tido. padahal mata dah berekor-ekor monyet tumpang tido. still tahan jeaa mata ni. haihhhh entahlahhhh,aku tak paham apa lagi yang kau nak. aku ingat kan dah habis dahh. rupanya ada lagi. sikit sikit. ok kau punya pasal lah kan,better aku jaga tepi kain aku daripada aku jaga tepi kain kau yang takda kena mengena dgan aku. aku tak kacau kau,so STOP IT okay. jangan jadi seorang yang BULLSHIT sangat, tak ramai yangg suka. kadang kadang rasa macam nak tarik hidung sendiri pun ada jugak. yalahhh hidung aku kan sedepa. tu yang macam CHWEET sangat tu. ok kak leha nak niaga nasi lemak ni,subuh sudah menjelma. so BUBOY (':

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget